Ennyit kell aludni

2011. augusztus 29., hétfő

Tortilla

Visszatértem.Hosszúra nyúlt ez a kényszerszabadság, de sajnos nem rajtam múlt teljes egésszében.Édesapám korházba került, utána szabadság, azután pedig ház felújítás.Főzni, főztem, meg eltettem télire, csak nem volt időm bejegyzéseket készíteni.Ez is egy elég régen elkészített étel, de csak most jutottam oda, hogy feltegyem.
Maradékok hasznosítása volt a célom.Egy tortilla lapot egy nagyobb serpenyőbe helyeztem, ráreszeltem egy kevés sajtot, rápakoltam maradék roston sült húst, felszeletelt paprikát, paradicsomot, uborkát, hagymát.Megint egy adag reszelt sajt került rá, majd beborítottam egy másik lappal.Megsütöttem az egyik felét, majd átfordítva a másikat is.Mikor szép pirosra sült, felszeleteltem, mint a tortát, és kapros yoghurttal tálaltam.Nagyon finom lett.



3 megjegyzés:

  1. Azt nem is csodálom, hogy finom volt :))

    VálaszTörlés
  2. Biztos nagyon finom lett,jól néz ki.
    Örülök, hogy visszatértél. Mi is lakásfelújítás előtt állunk, festés, tapétázás, új padló stb...
    Úgyhogy mostanában én is kevesebbet fényképezek és ritkábban teszek fel új képeket.

    VálaszTörlés