Ennyit kell aludni

2012. október 9., kedd

Bazsalikomos paradicsomleves


Szerintem az a jó a paradicsomlevesben, hogy minden alkalommal másként készíthetjük el. Most egy fokhagymás-bazsalikomos változatot készítettem, ami nagyon elnyerte a családom tetszését.
Hozzávalók: 1 kiló paradicsom,1 fej hagyma,2-3 gerezd fokhagyma,pár levél friss bazsalikom, só, bors,egy kevés liszt és olaj.
A paradicsomot megmostam felkockáztam és odatettem főni,miután megpuhult átpasszíroztam. Az olajból a liszttel egy halvány rántást készítettem, felöntöttem a paradicsomlével, hozzáadtam a hagymát és a fokhagymát, és felforraltam.Főztem kb.15 percet, majd leszűrtem, hozzáadtam az apróra vágott bazsalikom leveleket, sóztam, borsóztam, majd egy kevés cukrot adtam hozzá. A tálaláshoz 2 szelet kenyeret feldaraboltam,sütőpapíros tepsibe tettem, megszórtam szárított bazsalikommal, borsoztam,majd egy kevés reszelt sajtot tettem rá.Bedugtam a forró sütőbe úgy 5 percre, amíg a sajt ráolvadt a kenyérdarabokra.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon kellemes íze lehet a bazsalikomtól! Régebben annyira nem használtam bazsalikomot de mióta kipróbáltam egy tésztás szószhoz nagyon megkedveltem. Legközelebb teszek paradicsomlevesbe is biztos nagyon finom !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki a levesed, és a tányérod is nagyon tetszik!
    A paradicsomlevest én nem nagyon szeretem, de így bazsalikomosan szívesen megkóstolnám a tiédet, mert nagyon guszta :)

    VálaszTörlés
  3. Éva,én is csak vagy 2 éve használom, de azóta mindig díszeleg egy cserépnyi a párkányomon
    Katalin,másként én sem szeretem a paradicsomlevest, de így megeszem én is.

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretem , főleg bazsalikommal:)Különleges ízhatás!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Kedves webmester,


    Észrevettük, hogy sok finom receptek talállhatók a blogodon, és egyúttal szeretnénk bemutatni neked az új honlapunkat, http://www.osszesrecept.hu/ ahol a felhasználók válogathatnak több mint 85 000 összegyüjtött receptek közül. Mivel én magam is az egészséges táplállkozás híve vagyok, hiányosnak tartom oldalam, és szeretném kibővíteni ilyen receptekkel is. Az oldalon szintén talállható egy rangsor a leggyakrabban látogatott blogokról. Ha hozzácsatolod a te blogodat is, mi indexeljük a recepteket, és a felhasználók ezután receptjeidet könnyen megtalállják a keresőnk segítségével, majd a recept klikkelése után átirányítja őket a te blogodra. Tehát egyre több látogatód lesz az oldalon. Ne aggódj, minden teljesen ingyenes.

    Osszesrecept.hu testvéroldalai megtalállhatók világszerte. Nagyon örülnénk, ha a te blogod is része lenne ennek a nagy családnak.

    Ha bármilyen kérdésed van, kérem lépj velünk kapcsolatba, szivesen segítünk bármivel.

    Üdvözlettel,
    Tünde
    info@osszesrecept.hu

    VálaszTörlés