Ennyit kell aludni

2011. július 11., hétfő

Megint grill

Vasárnap meggy szedés volt,emiatt csak egyszerű, gyors ebédet készítettem.Volt 2 szelet fehérkarajom, egy szép főző tököm.A karajt bepácoltam egy egyszerű sós-borsos-fokhagymás pácba.A tököt, egy nagy fej vöröshagymát, és egy nagy paradicsomot felkarikáztam, majd a grillfűszert elkevertem olajjal és bepácoltam kb.4 órára.
Már csak a sütés maradt, amit a férjem sikeresen megejtett.
Azután pedig jóízűen megettük.
Utána a meggyszedés már egy kicsit lassabban ment, mert nagyon jól laktunk.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Azt el is hiszem hogy már utánna lassabban mozogtatok!:))

    VálaszTörlés
  2. Igen, az a jó a nyárban, hogy bármikor lehet a szabadban sütögetni.

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem a grillezett zöldségeket.Finom ebédetek volt.

    VálaszTörlés
  4. Guszta. Nagyon szeretem én is.

    VálaszTörlés