Ennyit kell aludni

2011. szeptember 4., vasárnap

Kétféle padlizsánkrém

Ez még mindig a régebben elkészített receptjeim közül való.Még a szabadságom elején vettem a piacon jó pár kiló padlizsánt, amit lesütögettem, felét eltettem a zakuszkába, a másik felét pedig lefagyasztottam, hogy legyen mihez nyúlni télen.Azért elcsentem vagy 2 darabot,és elkészítettem őket.Mindkettőt apróra vagdaltam egy műanyag késsel, majd az egyiket kikevertem 1 tojásból készített majonézzel, egy fej apróra vágott hagymával, sóval és borssal.A másikhoz adtam egy gerezd fokhagymát lereszelve, sót, borsot egy kevés mustárt és 1/2 dl olajat.
Mind a kettő nagyon finom lett, nem igazán tudtam eldönteni melyik ízlik jobban.


5 megjegyzés:

  1. A fokhagymás változatot csak télen készítettem üvegben eltett padlizsánból, de jó lehet az nyáron is. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta, biztos finom is. Még mindíg nem vettem rá magamat hogy kipróbáljam a padlizsánkrémet pedig már mióta sápítozom hogy biztos nagyon finom!:-)

    VálaszTörlés
  3. Mi majonézesen szoktuk készíteni, nagyon finom, imádjuk.

    VálaszTörlés
  4. Én még csak egyszer készitettem padlizsán krémet, pedig tényleg finom. Nem is tudom miért nem jut az ember eszébe.

    VálaszTörlés
  5. Na, én pont fordítva ízesítem :D
    A majonézesbe megy a fokhagyma, a simába a jóóó sok apróra vágott hagyma.

    VálaszTörlés