Ennyit kell aludni

2011. március 31., csütörtök

Tiramisu

Vasárnap délután egy kis édességre vágytam, volt egy kevés házi krémsajtom, gondoltam készítek egy tiramisut.De nem akartam nyers tojást tenni bele, így egy tojásnélküli tiramisu féleség lett belőle.
Hozzávalók:
25 dkg házi krémsajt
3 dl habtejszín
izlés szerint porcukor, nekem 3 kanálnyi, rum,vaníliaeszenc
fél csomag piskota
2 dl erős feketekávé
A krémsajtot kikevertem a cukorral, hozzáadtam a rumot, a vaníliaeszencet és a keményre felvert tejszínhabot.
A piskotákat beáztattam a lefőzött kávéba.
Egy kalácsformát kibéleltem fóliával, beletettem egy sor piskótát, megkentem krémmel, majd megint piskóta, és igy tovább, amig elfogyott minden hozzávaló.Betettem a hűtőbe 3-4 órára.A formából kiborítva meg kellett volna szórnom keserü kakaóporral, de elfelejtettem. Mindegy, mert igy is nagyon finom volt.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jól néz ki! Soha nem csináltam még tiramisut, ideje lenne kipróbálnom:) Jövök majd a receptért.

    VálaszTörlés