Ennyit kell aludni

2011. április 29., péntek

Töltött tojás majonézmártásban

Mint mindenkinél, nálam is elég sok tojás és sonka megmaradt Húsvét után, amit fel kellett használni.A sonkából készítettem egy sonkás-kolbászos tésztát.A tésztát kifőztem, a sonkát és a kolbászt késes aprítóban daraboltam.Összekevertem egy kis tejszínt tejjel, egy kis fokhagymaporral, tettem hozzá sót, frissen őrölt színes borsot.Egy hőálló tálat kivajaztam, bele tettem a tésztát meg a sonkás keveréket,leöntöttem a tejszínes mártással. A tetejére reszelt füstölt sajtot szórtam, majd 200 fokos sütőben 20 perc alatt pirosra sütöttem.Sajnos fotó nincs róla,mert mire észbe kaptam már nem volt mit fényképezni.
A töltött tojáshoz elkészítettem a majonézt egy egész tojásból, Edith receptje alapján.Ezután citromlével, egy kis fehér borral, egy pici cukorral, sóval, borssal ízesítettem.A tojásokat megpucoltam ,félbe vágtam, a sárgájukat kiszedtem.Késes aprítóba tettem egy kis vajjal, mustárral együtt, és egy finom krémet kevertem belőle.Ízesítettem sóval és borssal, habzsákba tettem és megtöltöttem vele a tojásokat.A majonézt egy tálba öntöttem, belehelyeztem a megtöltött tojásokat, és díszítettem.

1 megjegyzés: