Ennyit kell aludni

2012. január 18., szerda

Fokhagymás szelet



Amikor magamnak a szóját készítettem, akkor a fiúknak ezt a finom mártásos húst főztem.
Hozzávalók: fél kiló karaj,5 gerezd fokhagyma,só, bors,olaj, liszt és tej.
A karajt felszeletelem, sózom borsózom,megmártogatom lisztben és egy kevés olajon hirtelen megsütöm mindkét oldalán.Felöntöm vízzel, bele reszelem a fokhagymát és puhára párolom.Mikor megpuhult készítek lisztből és tejből egy kis habarást és besűrítem vele az ételt.Burgonyagombóccal tálaltam.A fiúk azt mondták, hogy '' látod ez egy igazi étel''.

3 megjegyzés:

  1. Igazuk volt a fiúknak! Nagyon guszta és finom. Fokhagymás húst szoktam készíteni, de ez is úgy van tudod, ahány ház annyi szokás !

    VálaszTörlés
  2. Én is azt mondom, hogy igazuk van! Ez egy igazi, fokhagymás, én is készítem, és nem lehet eleget csinálni belőle.:))

    VálaszTörlés